+38 050 21 21 232
+38 093 055 99 22
+38 067 309 55 12

Заказать звонок

zakaz@albom.kiev.ua

Albom.kiev.ua
ЛУЧШИЙ МАГАЗИН ДЛЯ КОЛЛЕКЦИОНЕРОВ

0
0

УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» № 1023-XII від 12 травня 1991 року існує дві ситуації обміну або повернення придбаного товару:


1. Повернення товару належної якості.
Згідно ст.9 Законом України «Про захист прав споживачів» № 1023-XII від 12 травня 1991 року споживач має право протягом 14 днів, замінити товар належної якості на аналогічний, якщо товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором або не може бути використаний за призначенням, але за умови якщо товар не використовувався і збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, заводська упаковка, документи.


Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, Покупець має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.
Вимоги споживача розглядаються лише після уточнення прізвища замовника і номера замовлення, повної комплектації товару, заводської упаковки. Заміна товару або повернення грошей можлива тільки при дотриманні всіх умов і процедур.


Вам буде відмовлено в заміні товару або повернення грошей, якщо :

Звертаємо також Вашу увагу, що згідно з п.3 ст.4 Закону України «Про захист прав споживачів» № 1023-XII від 12 травня 1991 року споживач зобов’язаний:


Повернення і заміна товарів відправлених інтернет-магазином «www.albom.kiev.ua» в різні міста України проводиться шляхом зворотного пересилання Покупцем товарів або транспортною компанією  (перевізником).


Доставка і повернення товару виконується силами Продавця або транспортної компанії  (перевізником) за рахунок Покупця.
Вимоги даного розділу «1.Повернення товару належної якості» Умов повернення товару, не поширюються на товари, які у відповідності до Додатку №3 до Постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.94 №172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів», віднесені до Переліку товарів, належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)

2. Повернення товару неналежної якості


Згідно ст.8 Закону України «Про захист прав споживачів» № 1023-XII від 12 травня 1991 року при виявленні істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару, протягом гарантійного терміну споживач має право на заміну товару або повернення грошей.
Істотним недоліком, згідно п.12 ст.1 Закону України «Про захист прав споживачів» № 1023-XII від 12 травня 1991 року, вважається недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (Продавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:


Вимога споживача про заміну товару підлягає негайному задоволенню за його наявності, а в разі його відсутності – у двомісячний строк з моменту подання заяви. Якщо задовольнити вимогу у встановлений строк неможливо, то споживач має право на свій вибір вимагати заміни товару з недоліками на інший товар іншої марки (моделі) належної якості з відповідним перерахуванням ціни або повернення грошей. Вимоги споживача про повернення грошей підлягають задоволенню в перебігу семи днів. Розрахунок із споживачем у разі підвищення ціни на товар виконується – виходячи з вартості товару на момент його покупки.
У разі виникнення розбіжностей щодо якості або причин виникнення недоліків, інтернет-магазин «www.albom.kiev.ua» має право провести незалежну експертизу за свій рахунок. Покупець може брати участь в експертизі та оскаржити її рішення в суді. Якщо в результаті експертизи встановлено, що недоліки товару виникли з вини Покупця, то Покупець зобов’язаний відшкодувати інтернет-магазину «www.albom.kiev.ua» вартість експертизи, а також пов’язані з її проведенням витрати на транспортування і зберігання товару.

Всі неврегульовані в Умовах повернення товару питання, пов’язані з порядком, умовами гарантійного ремонту або заміни товару при виявленні недоліків протягом строку гарантії (придатності), регулюються у відповідності до гарантійних зобов’язань, визначених виробником відповідного товару, а у випадку невстановлення виробником таких гарантійних зобов’язань – у відповідності до чинного законодавства України.


Почему выбирают нас

Быстрая доставка

Наличие широкого ассортимента продукции, позволяет нам максимально быстро доставить Вам продукцию.

Гибкая система скидок

Мы ценим каждого нашего клиента и рады предложить лучшую систему скидок.

Доступные цены

Наши эксклюзивные условия сотрудничества с производителями, позволяют предложить Вам самые выгодные цены на всю продукцию.

Гарантия товара

Более 100 лет опыта компании Leuchtterm, гарантируют наивысшее качество товаров.