Клясер (альбом) для марок на 8 листків
Клясер (альбом) для марок німецького виробництва фірми LEUCHTTURM.
8 листів / 16 сторінок.
Клясер з тисненими на палітурці золотими декоративними смужками і логотипом.
Листи з чорного картону з 9 прозорими клеммташе на сторінці і подвійним пергаментним захисним листом (калькою) надійно захистять Вашу колекцію.
Палітурка: тверда.
Формат альбому: А4 (230 x 305 мм)
Колір картону - чорний.
Формат альбому: А4 (230 x 305 мм).
Відповідно до частини 1 статті 6 Закону України "Про захист прав споживачів"
УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» № 1023-XII від 12 травня 1991 року існує дві ситуації обміну або повернення придбаного товару:
1. Повернення товару належної якості.
Згідно ст.9 Законом України «Про захист прав споживачів» № 1023-XII від 12 травня 1991 року споживач має право протягом 14 днів, замінити товар належної якості на аналогічний, якщо товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором або не може бути використаний за призначенням, але за умови якщо товар не використовувався і збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, заводська упаковка, документи.
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, Покупець має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.
Вимоги споживача розглядаються лише після уточнення прізвища замовника і номера замовлення, повної комплектації товару, заводської упаковки. Заміна товару або повернення грошей можлива тільки при дотриманні всіх умов і процедур.
Вам буде відмовлено в заміні товару або повернення грошей, якщо :
- товар, який не має суттєвих недоліків, не є новим, тобто був у використанні;
- з моменту придбання товару пройшло більше 14 днів;
- при перевірці якості товару виявлені ознаки стороннього втручання (розкриття, спроба ремонту) або порушені інші умови гарантійного обслуговування;
- відсутній документ, що підтверджує факт купівлі товару, повна комплектація товару.
Звертаємо також Вашу увагу, що згідно з п.3 ст.4 Закону України «Про захист прав споживачів» № 1023-XII від 12 травня 1991 року споживач зобов’язаний:
- перед початком експлуатації товару уважно ознайомитися з правилами експлуатації, викладеними в наданій магазином документації на товар;
- у разі необхідності отримати роз’яснення умов та правил використання товару – до початку використання товару звернутися за роз’ясненнями до Продавця;
- користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару в експлуатаційній документації;
- з метою запобігання негативних, для споживача наслідкам, щодо використання товару – дотримуватися передбачених виробником в товарі методів безпеки та передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а в разі відсутності таких правил в документації – дотримуватися звичайних зрозумілих методів безпеки, встановлених для товарів такого роду.
Повернення і заміна товарів відправлених інтернет-магазином «www.albom.kiev.ua» в різні міста України проводиться шляхом зворотного пересилання Покупцем товарів або транспортною компанією (перевізником).
Доставка і повернення товару виконується силами Продавця або транспортної компанії (перевізником) за рахунок Покупця.
Вимоги даного розділу «1.Повернення товару належної якості» Умов повернення товару, не поширюються на товари, які у відповідності до Додатку №3 до Постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.94 №172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів», віднесені до Переліку товарів, належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)
2. Повернення товару неналежної якості
Згідно ст.8 Закону України «Про захист прав споживачів» № 1023-XII від 12 травня 1991 року при виявленні істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару, протягом гарантійного терміну споживач має право на заміну товару або повернення грошей.
Істотним недоліком, згідно п.12 ст.1 Закону України «Про захист прав споживачів» № 1023-XII від 12 травня 1991 року, вважається недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (Продавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:
- він взагалі не може бути усунутий;
- його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
- він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.
Вимога споживача про заміну товару підлягає негайному задоволенню за його наявності, а в разі його відсутності – у двомісячний строк з моменту подання заяви. Якщо задовольнити вимогу у встановлений строк неможливо, то споживач має право на свій вибір вимагати заміни товару з недоліками на інший товар іншої марки (моделі) належної якості з відповідним перерахуванням ціни або повернення грошей. Вимоги споживача про повернення грошей підлягають задоволенню в перебігу семи днів. Розрахунок із споживачем у разі підвищення ціни на товар виконується – виходячи з вартості товару на момент його покупки.
У разі виникнення розбіжностей щодо якості або причин виникнення недоліків, інтернет-магазин «www.albom.kiev.ua» має право провести незалежну експертизу за свій рахунок. Покупець може брати участь в експертизі та оскаржити її рішення в суді. Якщо в результаті експертизи встановлено, що недоліки товару виникли з вини Покупця, то Покупець зобов’язаний відшкодувати інтернет-магазину «www.albom.kiev.ua» вартість експертизи, а також пов’язані з її проведенням витрати на транспортування і зберігання товару.
Всі неврегульовані в Умовах повернення товару питання, пов’язані з порядком, умовами гарантійного ремонту або заміни товару при виявленні недоліків протягом строку гарантії (придатності), регулюються у відповідності до гарантійних зобов’язань, визначених виробником відповідного товару, а у випадку невстановлення виробником таких гарантійних зобов’язань – у відповідності до чинного законодавства України.
Картка МоноБанку
Оплата карткою (Liqpay). Ви оплачуєте товар на сайті після сформування замовлення
за допомогою системи Liqpay.
Післяплата у відділенні кур'єрської служби
Поштовий переказ у відділенні Укрпошти
Доставка по Україні: Нова Пошта, Укрпошта